mda..

in ultima vreme nu am mai avut dispozitia interioara pentru a scrie. as fi fost mult prea trist si depresiv. nu vreau sa transmit si catre voi aceste stari care nu fac decat sa creasca si mai mult nivelul de entropie al universului. stari pe care le respect nu numai pentru ca definesc acea „insuportabila usuratate a fiintei” de care te poti agata (cand vrei sa pari destept) precum pipa de masea, dar mai ales pentru ca sunt mai profunde decat bucuria si fericirea. nu ma intelegeti gresit. si acestea din urma isi au rostul lor. De egzemplu a straluci supernovic pentru doar cateva milionimi de secunda mai puternic decat toate stelele dintr-o galaxie la un loc si la un timp. dar si ele o fac „against a black background”. care se pare (din ce in ce mai mult) ca este panza pe care ne este pictat 3d universul in care ne jucam pentru o vreme.

o fi astenia de toamna. o fi vreunul din capitolele dsm iv in care ma tot regasesc de cand am facut greseala sa il rasfoiesc. o fi lipsa de vitamina de. o fi lipsa de speranta ca se mai poate schimba ceva in bine in jurul meu. incidentul cu cascavotorii rasului (ii stiti, aia prosti care voteaza dupa cum le dicteaza degetul. si nici macar ala care trebuie si pe care li-l arat inca o data si pe aceasta cale..) m-a lasat cu un sentiment de zadarnicie acuta. pentru prima oara dupa gloriosii ani ’90 am inceput sa ma joc cu ideea de a parasi pasunile patriei. simt in oase ca ne indreptam cu pasi marunti si repezi catre ceva nashpa rau. ceva portocaliu intunecat si rece precum o iarna la kremlin. doar ca fara gaze. ma simt ca broasca din experimentul de biologie (din scoala generala), cufundat intr-o oala sociala a carei apa isi mareste temperatura incet, incet, pana atinge unghiul de ’90 la care incepe sa fiarba. imi este teama ca am sa ma prind de asta doar cand am sa vad bulele de aer ridicandu-se in jurul meu. si cand am sa-l aud pe „Profesorul” de biologie si navigatie sociala spunandu-mi pe un ton ferm si tatucos ca sunt un prost. pentru ca nu inteleg ca apa care deja fierbe are doar 50 de grade. si ca de la anul se va raci. si va fi bine pentru toate broscutele cuminti si cu gura mica. morala: nu fi broscuta cu gura mare. o stiti, e aia care si-o ia in fiecare banc. chiar si in acela in care moare cu barza de gat. sau invers.

asa ca am ca schimb pentru o vreme cuvintele cu imaginile. macar pana imi revin. si iarba iar imi place, iar gura nu-mi mai tace🙂

pana atunci, ce sa va ma spun..doua saptamani rodnice pe ogoarele patriei. permiteti sa raportez o productie record la hectar. s-a lansat un nou modul I al Scolii IAA. cu numarul VI. o realizare mai mare decat pare de la un monitor distanta intr-o perioada in care industria de marcom autohtona sufera in continuare contractii dramatice. aceeasi numita scoala a mai punctat o realizare. atat de mare incat va beneficia de o conferinta de presa dedicata. nu este frumos sa anunt eu inainte asa ca mai astept.

intr-o vineri am fost alaturi de colega mea de board IAA Cristina Simion intr-un moment important: sustinerea lucrarii de doctorat. cu o teza muncita si interesanta despre leadership in industriile nestandardizate in general si cele de presa in particular.

intr-o joi a avut loc un alt eveniment marca Young Professionals: “ce inseamna creatie buna?”. cu trei creativi foarte faini: Capanescu, Rusu si Tripsa. in care s-au proiectat spoturile de la Cannes si s-a comentat din belsug pe marginea lor. cu sens. audienta a fost numeroasa si a parut interesata. de data asta am adus camera de filmat din dotare si am imortalizat momentul. dupa ce imi gasesc putin timp sa prelucrez brutul va pun cateva minute de fun🙂

intr-un we a avut loc la Cluj conferinta PR Trend 2010. am fost si eu si m-am simtit bine. ma bucur cand vad ca se pot aduce la un singur loc profesori din toate centrele universitare din Romania care sa vorbeasca frumos despre ce au mai facut bun. sau chiar despre ceilalti colegi (uau!!!). sufletul acestei petreceri este de cinci ani Delia Balaban. o adevarata muza a publicitatii academice clujene, a reusit sa se imprieteneasca cu noi pe bune si sa ne faca sa venim, desi relatiile institutionale dintre plantatiile universitare pe care trudim cu totii sunt mai degraba politicos rezervate. romanian style. acolo am incercat sa fac un bine tarii si sa ii conving pe bastinasi clujeni sa isi ia inapoi cel mai dezastruos produs de export pe care l-a dat vreodata urbea lor: Emirul Boc. au refuzat cu indarjire. cu un argument de mare putere: de la Bucuresti isi imparte cantitatea impresionanta de incompetenta la un numar mult mai mare de oameni (20.000.000 suflete). daca s-ar intoarce la Cluj ar imparti-o doar la 400.000 de ardeleni. m-au rugat sa inteleg aceasta artimetica simpla (1:200) si sa accept situatia. daca aceasta abundenta bocitoreasca s-ar revarsa doar asupra lor, ar fi nevoiti sa emigreze cu totii la Bucuresti. si stiti cat de reluctanti sunt clujenii (cei mai viteji si mai drepti dintre traci..) la ideea de mutare in Miticia🙂

intr-o marti mi-am dat cu parerea despre angajatul viitorului pe walstreet.ro. habar nu aveau oamenii in ce se baga daca ma intreaba pe mine. la cate sf-uri citesc intr-un an, le spun ce se va intampla si peste 150 de ani, nu doar peste 5🙂

in rest am mai reflectat asupra conceptului de incompetenta. o fi ceva intunecat care se adauga la abilitatile unui individ? sau ceva care se scade din suma acestora? inclin catre prima varianta. cu cat oamenii sunt mai incompetenti, cu atat se zbat sa ocupe un volum mai mare🙂

v-am pupat. sa va incalziti bine!

Un gând despre “mda..

  1. Pingback: 2010 online si social | SocialButterfly

Lasă un răspuns

