La Bursele Cosmote birjar!

Ultima isprava la care am participat este „Bursele Cosmote„. Au fost si cateva ecouri in presa. Am fost ca (in)jurat (hm..jurat inainte, injurat dupa. interesant..nu ar fi mai corect postjurat? sau exjurat?). Au fost necesare doua zile de interviuri full time pentru ca juriul de cinci sa aleaga cu dificultate dintre cei 25 de candidati care au trecut de faza initiala de preselectie. 25 de interviuri de 30 min fiecare. Selectia finala a fost foarte dificila si am reusit sa o ducem la bun sfarsit doar folosind tehnici de negociere avansate🙂 Obositor dar foarte tonic. Dupa ce am vorbit cu unii din acesti tineri optimismul meu a primit in sfarsit sutul atat de necesar spre a face pasul inainte din marasmul in care s-a balacit in ultima vreme. O gura de oxigen curat in satul nostru social mai poluat ca Rosia Montana dupa  prima cianurare🙂 (are sa fie, fiti pe pace, la loc cu verdeata..) Imi doresc din tot sufletul sa ajunga cat mai repede in pozitii de putere si influenta ca sa faca niste schimbari. Deci 5 studenti care primesc burse in bani de la Cosmote si inca cinci care au primit mentiuni si cado’-uri de profil. Un gen de proiect in care te implici cu bucurie si iti doresti sa il vezi la cati mai multi corporatisti. Hai angajare!

In asteptarea verdictului

Tortul miresei – remarcati persoanele din background, da?

dupa ce l-am citit pe Erwing Goffman una din activitatile cu care tin tsunami-ul entropiei psihice la oarecare distanta de nucleul identitati-mi de sine este savurarea diferentelor dintre (poza de) stage si (poza de) back stage😉 stiu ca mi-o voi lua pentru pozele care urmeaza si probabil voi fi nevoit sa le scot peste cateva zile, dar nu ma pot abtine..este etnografie corporate. you should try it sometimes..

Usual suspects in procesul de identificare – prolegomene din bucatarie🙂

Any Given Sunday! sau „pe ei, pe mama lor..”, „specia are nevoie de voi ca sa progreseze”, „cum ar fi sa incepem mai intai cu pensia si apoi sa ne angajam ca sa muncim pentru ea” etc-uri din colectia de aberatii personale🙂

9 gânduri despre “La Bursele Cosmote birjar!

  1. bursitoarele vestesc fericire🙂 dar bursitoarea cea rea, la care n-a ajuns invitatia, zice ca ei o sa adoarma pe loc, in momentul cand vor lua prima teapa de la realitatea mercantila

  2. loooool „Planeta este de 14 ori mai aproape de raza ei decat este Pamantul de Soare.”

    iar comentariile sunt cel putin la fel de imbecile

    ar fi de ras, daca n-ar avea toti drept de vot

  3. Domnule profesor,

    Imi cer scuze ca scriu pe langa subiectul dezbatut aici.
    V-am trimis un email pe 7.11.2010 referitor la faptul ca mi-as dori sa-mi coordonati lucrarea de licenta, insa nu am primit nici un raspuns de la dumneavoastra. V-am scris pe adresa dan.petre@apio.ro.
    Va rog sa-mi spuneti daca ar trebui sa va scriu la o alta adresa.

    O seara frumoasa!

  4. Imi era teama sa nu spuneti ca lista e deja incheiata.
    Eu v-am trimis un email destul de „saracut” in informatii. Va voi trimite un email mai complet in zilele urmatoare, cu date concrete despre lucrare, pentru ca in acest moment sunt in stadiul de umblat prin biblioteci pentru a vedea exact ce material bibliografic gasesc.
    Scuze inca o data pentru bruiajul subiectului de discutie.

    Va multumesc

Lasă un răspuns

