Lo Teknica loviturii de stat

zilele trecute am avut o revelatie socio-politica lo teck (tribute to Johnny Mnemonic!). Romanica este atat de cu fundul inainte si capul inapoi, incat aici pana si lovitura de stat este data tot de cei de la putere. fracking amazing.. obsesia mea pentru dark orice, steampunk, cyberpunk si alte janreuri de SF depresive underground mi-a crescut si educat cu asiduitate o stare de paranoia permanenta care acum (in sfarsit..) incepe sa isi merite investitia. autori ca Philip K. Dick si William Gibson m-au ajutat sa imi formez sanatos cateva din personalitatile prin care interactionez cu lumea. cea responsabila de monitorizarea senzorilor de tip „social early warnings” a preluat pentru cateva minute controlul si imi spune sa va aduc aminte de nemuritorul mesaj al lui W. Gibson: „<The Future is here… it just isn’t evenly distributed yet>. ceea ce se apropie acum tiptilos de ventilator va ajunge in cele din urma la fiecare dintre noi. sa mirositi bine!”

as vrea sa se consemneze ca noi suntem multumiti, ca acest material este un pamflet paranoid, ca el nu a fost scris de aceasta personalitate si mai ales ca toate au fost operate cand eram mic😉

5 gânduri despre “Lo Teknica loviturii de stat

  1. interesant acest post. nu crezi insa ca ai exagerat putin?
    mai bine citeste aceasta analiza facuta de G. Friedman, un analist cu experienta despre Romania. oare daca era asa, nu ar fi semnalat acest lucru in analiza lui? este vorba totusi de Stratfor, for God’s sake..
    codrin

  2. este evident ca marea oculta a patentelor tehnologice are tot interesul ca tara noastra sa nu faca progresele pe care le merita. daca am fi continuat sa dezvoltam laserele cu care am topit tancurile rusesti pe granita in ’68 acum eram departe..sau daca nu ne inchideau institutul de la Magurele in ’90 acum deja aveam bomba atomica la care Ceausescu mai avea doar cateva luni de lucru..

  3. in galaxia mea se faceau d’astea acum multe rotatii ale nucleului..ehei..ce vremuri bune.. inventati draku mai repede propulsia warp ca m-am plictisit sa astept ceva cu care sa plec si eu acasa..haideti! simt ca puteti!
    KPax

Lasă un răspuns

