fara titlu

saptamana trecuta:

am zis cateva vorbe la o stire de la pro tv. m-am pregatit vreo patru ore. brieful a fost foarte complex. date statistice. despre efectele stresului la locul de munca. despre stiluri de invatare. romania versus america. barbati vs femei. manageri vs. angajati. am filmat cam trei minute. au bagat la montaj cam 10 secunde. abrupte si nu foarte relevante pentru subiect. m-am deprimat. life it’s a bitch. and than you post about it🙂 m-au vazut oameni apropiati. care nu a pierdut prilejul de a ma felicita ca am aparut la televizor. ma fascineaza fascinatia apritiei la tv. the fracking 15 minutes of fame..

am moderat un panel la Autentic Retail Conference. a living hell experience. panelistii persoane foarte importante din retailul mare. cei care ati lucrat vreodata cu acest tip de clienti stiti la ce ma refer. iata cativa dintre ei. in cele din urma panelul s-a terminat. cu bine. evenimentul overall a fost bun. mai rau a fost ca a avut promo pe realitatea cu o saptamana inainte. m-au vazut oameni apropiati. care nu a pierdut prilejul de a ma felicita ca am aparut la televizor. ma fascineaza fascinatia apritiei la tv. the fracking 15 minutes of fame..

ca sa ma linistesc si sa iau o gura de aer curat am fost in aceeasi seara la evenimentul de lansare a cartii „Branding pe frontul de Est„. de Aneta Bogdan. la Carturesti. oameni relaxati, bun simt, prietenie. frumos. saptamana aceasta ma apuc de citit.

in we am fost la munte. ultimul din toamna. am baut apa de izvor. inca traiesc.

nu am apucat sa merg la targul de carte. inca sunt trist.

2 gânduri despre “fara titlu

  1. da, lipsa de la targul de carte atarna mai greu decat toate pe care le-ai facut; dar pentru ca eu azi nu am mai reusit sa ajung, m-am consolat cu gandul ca targuri de carte vor mai fi, ce-ar fi sa ma bucur de aceasta zi?
    spor-t

Lasă un răspuns

