from dreamlandia with love

din cand in cand Realitatea imi cere sa imi mut ochii din locul unde imi place sa ii tin de obicei. catre o groapa, persoana, piedica, piatra mai mare. sau una mai mica, dar in pantofii de  drum lung. ma opresc si imi dau seama ca am inceput sa uit. ca incep din nou sa caut raspunsuri. atunci incep sa imi pregatesc o noapte numai pentru Mine. in acea noapte mai intai astept ca oamenii sa adoarma. este usor. iti dai seama dupa liniste. apoi imi rasucesc o tigara. imi torn mai mult intr-un pahar rotund. suflu peste o lumina mica. inchid ochii si imi bag direct in carotida acest distilat de film, fotografie, poezie, muzica, cenusa si zapada. de fiecare data sunt uimit cat de mult poate sa imi intre in suflet. o parte ramane aici pentru o vreme.

„The whales do not sing because they have an answer. They sing because they have a song”

4 gânduri despre “from dreamlandia with love

  1. nu-mi pot stapani tentatia unor ganduri de „Inception”. pentru ca este „from dreamlandia with love” si mai ales in „pantofii de drum lung” poate ar trebui sa iei „piatra mare” sa astupi „groapa”, sa consideri o provocare „piedica” , sa saluti din mers „piatra mica”, sa gasesti sau sa regasesti „persoana”.
    c-apoi o viata avem pana la cealalta cand iar cantam si cautam raspunsuri.
    am vazut doar trailer-ul filmului.

  2. ce gafa am facut. intamplator este si un film Dreamland.nu am urmat ruta corespunzatoare „cenusa si zapada”. fotografiile mi-au invadat sufletul, muzica-ti patrunde in lacasurile spiritualitatii.
    nu resusesc sa vad filmul.

Lasă un răspuns

