In sfarsit..

Printre brandurile care vin in Romania in acest an sunt si doua care imi plac mult si pe care le vizitez cat pot cand plec din tara. Unul este de haine: H&M. Din punct de vedere al hainelor sunt un consumator neutru, care prefera sa investeasca mai degraba in cele de munte. Ca doar acolo este important sa arati bine cand te intalnesti cu ursul. Cand te dezbraca la medico legal sa ai naiba underwear-ul fara gauri. Caci incarcatura nu ai cum sa o eviti cand te intalnesti cu ursul🙂 Ok, si pantofi. Si ceasuri. Si gadget-uri. Si calatorii.. Iar modelele lor mi se potrivesc. Celalalt este unul de fast food: Subway. Dintre sandwich-uri cel mai mult imi plac submarinele din franzela. Nu stiu de ce. Probabil din copilarie. Deocamdata le gasesc doar la Paul. Dar la care nu gasesc loc de parcare. Si daca tot ajung in Dorobanti, mai bine mananc la un restaurant.

Analistii nostri pun venirea pe seama faptului ca iesim din criza. Vedeti aici. Eu sunt rezervat cand vine vorba de plecarea crizei😦

Abia astept sa imi fac o poza traditionala cu un sandwich cu maioneza si mustar in mana (initial) si pe T-shirt (dupa)🙂

Lasă un răspuns

