Si eu o fila in cartea fetzelor

dupa o indelunga reluctanta determinata de o combinatie sanatoasa de paranoia si lene, mi-am facut cont de facebook. este intru adevar fascinant si funny. dar si megagiga time consuming. de o luna urmaresc fenomenul cu o curiozitate de baiat de cartier. acum as vrea sa trec la next level si sa pun widgetul de facebook pe blog. dar nu am reusit sa descopar cum. competentele mele tehnice in zona digitala sunt modeste spre jalnico-inexistente. asemenea curiozitatii si rabdarii cand vine vorba de explorare in aceasta zona. de aceea adresez un apel disperat catre un bun samaritean care ma poate ghida de la distanta ca sa fac acest lucru pe wordpress. ofer la schimb spatiu publicitar lipsit de eficienta si GRP subunitari pe acest blog pentru o intreaga luna. sau 55 minute coordonare licenta. sau recomandari de filme japoneze, carti SF/SS/FF. sau doua proiectari si o fixare 😉 preferabil shiho nage, kaiten nage si kote mawashi 😉 sa proiectati bine!

3 gânduri despre “Si eu o fila in cartea fetzelor

Lasă un răspuns

