the kings speech

trebuie sa scriu repede, pana nu trece efectul discursului. foarte frumos. film de joc actoricesc de scena de teatru. brit style, old style. pentru oameni de comunicare. despre importanta cuvintelor si a simbolurilor. despre curajul care inseamna sa faci ce ti-ai propus sa faci, chiar daca deja ai pantalonii grei de frica si dintii plini de frack you-ri. cronici la acest film veti gasi belsuguri, care mai de care mai destepte si mai culte. eu va spun „decat” atat: „keep calm and carry on„. merita.

4 gânduri despre “the kings speech

  1. Eu am urmarit cu interes relatia dintre „logoped” si rege. O astfel de relatie i-ar fost eficienta in copilarie. dar noi n-am mai fi urmarit un film in care o relatie de „prietenie” ajuta regele sa-si insufleteasca poporul.

  2. Nu am vazut filmul, dar postul tau este deja al doilea vot de incredere pentru el si stiu ca ma duc sa il vad. In alta ordine de idei, mi se pare absolut genial posterul „keep calm and carry on”. Mi-a trebuit ceva vreme sa ajung la acest mare adevar si mi-ar fi prins bine ceva mai devreme🙂. Am senzatia ca manualele rateaza ce e mai important in toate lectiile astea pe care le-a dat istoria. Multumim de recomandare!

Lasă un răspuns

