Cu nasul pe dus :)

blestemele celor pe care i-am enervat de-a lungul timpului, o copilarie aventuroasa si cativa ani buni de sport si arte martiale m-au facut ca acum sa nu mai fiu cu nasul pe sus. la propriu. medicii au decis: deviatie de sept. asa mi-am luat nasul in dinti si maine este ziua cea mare. ca orice barbat curajos in fata spitalului, fac eforturi disperate sa par calm. nu sunt 🙂 so.. tineti-mi pumnii. dar nu ca atatia altii pana acum, la cativa centimetri sub nivelul nasului. cateva zile de acum incolo voi fi absent. sper sa le conving pe asistente sa ma tina drogat pana ma trezesc acasa. mi-am luat bani la mine si privirea de puppy. povestile horror tot atunci. ceva imi spune ca voi avea ce sa impartasesc. operatia este doar cu anestezie locala 🙂 mi-am cumparat un loc chiar pe scena 🙂

sa mirositi bine!

6 gânduri despre “Cu nasul pe dus :)

  1. puppy,
    trimit ganduri de incurajare. chiar ca vei avea ce povesti daca anestezia este locala… dar cine o sa-si inunde plamanii cu prospetimea aerului citadin?

  2. se poate ca „acul mic sa coasa haine scumpe”…dar contabilizarea ar trebui sa ne preocupe cel mai putin. am putea fi tentati sa facem si sa dregem pentru castigul unei bile albe.

    am si eu curiozitate @ = ???

Lasă un răspuns

