Ia-ti min(te)a de pe banii mei!!

prietenul Gabi Branescu. poet. avocat. de multa vreme copywriter. incapatanat si idealist. pasionat de SF si Fantasy. combatant degraba varsatoriu de cuvinte si idei daca il pasioneaza ceva. sau enerveaza. ne-am cunoscut long time ago, cand eu eram planner si el copy. eu surprins ca un copy gandeste. strategic, am vrut sa spun. el surprins ca un planner simte. are intuitie, a vrut sa spuna. ne-am imprietenit la o discutie despre teleportare. si am continuat cu un pariu. cand Basescu a candidat prima oara la primaria Bucurestiului el a zis ca va castiga. eu i-am ras superior in fata si am decretat cu carti in mana ca nu are cum sa recupereze handicapul initial de 16 procente in sondaje in doar patru saptamani de campanie. adica 4% pe saptamana. am pierdut. eu un pariu, Romania un viitor.

acum a comis-o din nou (are multe ispravi nostime la activ, despre care nu am libertatea de a vorbi aici). de data asta frumos si constructiv (nu ca atunci cand a calcat intentionat un politist de circulatie in numele drepturilor omului..). tocmai a scris o carte de copywritting. intitulata sugestiv si mai ales realist „Da-mi banii tai”. eu zic sa ii dati. si sa o cititi. mai ales daca sunteti la inceput de drum in acest domeniu. detalii din belsug pe site-ul cartii, adica aici. sa copyati bine!

8 gânduri despre “Ia-ti min(te)a de pe banii mei!!

  1. sigur au ceva efect calmantele alea de le bagi in nas; altfel nu scapai tu o opinie politica atat de ferma si explicita intr-un post despre Branica;

    ca sa parafrazez babele invidioase dupa ce au privit-o pe sally orgasmand la comanda in restaurant „i wanna have what you’re having”
    🙂

    chiar, te recuperezi suficient ca sa iesi din casa pana joi?

  2. hahaha tot o mai tii minte pe aia cu basescu, incredibil! nu ti s-a mai intamplat sa n-ai dreptate cu cartea in mana, deduc eu. problema a fost atunci ca eu am insistat si m-am milogit la conducere sa-i facem noi campanie, iar argumeentele tale au avut mai mare greutate decat intuitia unui junior. si cine stie, daca ii faceam noi campanie, poate nu iesea :))) deci cine e de vina pentru situatia pe care o deplangi? cine s-a jucat cu destinele tarii? ce-ai facut, mah?!

  3. gabi,
    nu imi darama un mit pe carosabil!!! stii de cate ori am putut depasi momentul amendei traind acest episod in minte si nu in realitate?!?
    o tin minte pe aia cu Basescu. mai bine ii faceam noi campanie. sigur ajungea cel mult Vanghelie😉

  4. Pingback: Metoda de copywriting si Bula « momente si fiinte

  5. Pingback: Alina Jijau - Metoda de copywriting si Bula

Lasă un răspuns

