naming si n-am cui..

de cand am tot lucrat in proiecte de branding/naming si am vazut cat de greu este sa gasesti un nume liber aproape in fiecare dimineata in trafic fac un scurt exercitiu de imaginatie. mai tineti minte celebra replica a lui malaiele care povestea „din armata”: „dimineata ne sculam la 5. dupa un scurt exercitiu ma dadeam jos din pat..” de obicei rezultatele sunt doar pentru mine. asta dupa ce am inteles intelepciunea proverbului japonez care spune ca „orice om are trei inimi. una este pentru toata lumea. cea de-a doua este pentru cei mai buni prieteni. a treia este numai pentru el.” de data asta nu ma pot abtine sa nu trec din inima 1 in inima 3 o idee de nume pentru un cabinet dentar. nu de alta, dar tot ce am vazut pe strada se invart cam in aceleasi doua zone. check this out: Herodont. are si istorie, are si trimitere la categorie. daca baga si un storytelling la locul faptei, brusc totul va capata sens🙂

este de la depresia de primavara. care primavara nu mai are putere. si ne da cu starfall si la in si la out🙂

Lasă un răspuns

