un om cu adevarat dedicat :)

cand am citit aceasta stire m-am rusinat. iata pana unde pot duce unii oameni implicarea in munca lor. mult mai departe decat mine. in acest caz un designer care a ales sa isi petreaca restul zilelor de dupa viata (pana la a doua moarte. termica si a universului) in ambalajul pe care l-a creat. este drept ca acesta este celebru prin brandul pe care il gazduieste. in cazul acestea Pringles. yummilicious.. ideea mi se pare geniala. daca ne-am baga mai multi, am putea face cu adevarat ceva util pentru planeta. va dati seama cate milioane de hectare de teren arabil am elibera pentru o activitate mai utila? mai ales ca dupa atatia ani de utilizare in scopuri rituale acel pamant este fertilizat si bogat in minerale. va dati seama cate „persoane” pot fi depozitate in aceasta forma practica si in acelasi timp eleganta? incerc sa imi imaginez ce s-ar intampla daca tot mai multi consumatori ar alege aceasta modalitate de petrecere a eternitatii in semn de penitenta pentru consumul exagerat din timpul vietii? oare Steve Jobs ce ar alege? iphone-ul sau ipad-ul? dar cel care a inventat vasul de wc? sau scrumiera? o lume intreaga de optiuni estetice ni se deschide brusc in fata ochilor inchisi 😉

Lasă un răspuns

