„Multumim din inima” partidelor :)

aseara a avut loc adunarea generala a IAA. care a avut ca principal obiectiv alegerea noului board al asociatiei. iata aici rezultatul final. ceea ce s-a si intamplat. in cele din urma 🙂 pentru prima oara in ultimii sase ani de cand am inceput sa ma implic in viata acestei asociatii am asistat la o desfasurare importanta de forte. si de interese.  eu am asistat cu gurile cascate la ceea ce unul dintre colegii din sala a denumit printre hohote de ras innabusite „seara cutitelor lungi„. vestea buna din toata tevatura este ca asociatia traieste si este perceputa ca fiind importanta pentru industrie si pentru business-urile care o compun. nu te lupti decat pentru resurse care conteaza pentru tine. inca nu m-am prins inca de motivatiile si resursele de la baza a ceea ce s-a petrecut (ca sa nu spun din spatele, pentru ca nu ar parea fund amental incorect politic, cu dos ebire pentru anumite minoritati 🙂 daca as fi acordat mai multa atentie liniilor de forta prefigurate inainte de alegeri si m-as fi prins de energia tectonica acumulata, nu as mai fi candidat. dar am apucat acum ceva vreme sa deschid gura sa spun ca o voi face si nu mai aveam cum sa dau inapoi ca ma faceam de kko cremali biskuvi.

asa ca am candidat din nou. si am fost ales ca director de program. rog intelegere fata de gluma nostalgica din titlu, justificata de faptul ca jurnalismul din Romania este mai mult unul de titlu decat unul de continut. pana la urma cu totii ne dorim mai mult sau mai putin constient acces la interesul celorlalti. am trecut de la cele 15 min. de faima ale lui Andy Warhol la cele 15 sec. ale lui Twitter. dar nevoia fundamentala a ramas aceeasi.

acum momentul de sinceritate si abandonare a shield-ului de ironie si cinism purtat mereu la 70% din capacitate. in ultimii ani cele mai importante surse de recompense emotionala din viata mea profesionala au fost doua. IAA cu cele doua proiecte de suflet (Scoala IAA si Young Professionals) a fost una. despre ea pot sa vorbesc. multumesc tuturor celor care m-au ales din nou. sunt onorat si mai emotionat decat voi admite vreodata public. stiu ca ei nu sunt printre cititorii acestui blog. multumirile mele ii vor ajunge insa inexorabil oriunde se afla asa cum rugaciunile buddhiste trimise in lume de invartirile rotilor de rugaciune tibetane reusesc inca sa o mai tina in tatani. desi nu pentru multa vreme 😦

cea de-a doua a fost implicarea in cateva proiecte de consultanta dificile alaturi de o companie de branding. despre acestea nu pot sa vorbesc. ele mi-au adus orgasme profesionale si sentimentul de mandrie ca ai participat la ceva rotund. auzi oamenii vorbind despre cat de bine sunt facute unele campanii de advertising si iti vine sa. dar te opresti, zambesti interesat si iti faci o nota mentala sa verifici daca in Kit-ul de interventie mai exista vreo idee geniala. te bucuri ca raspunsul este da si te intristezi cand intelegi ca ea este inaintea pietei cu cinci ani. doua vieti de directori de comunicare si cam trei campanii care platesc cu sec consumatorului. si atunci le intelegi pe focile care l-au ingreunat pe ladenica. iti cureti pusca si vorbesti prostii. te bucuri ca foarte putini le inteleg. va multumesc. the shield is up again 😉

Lasă un răspuns

