ce mica e aberanta mare

mi-am facut de cap in aceasta vara. mi-am oferit unul dintre cele mai pretioase cadouri ale lumii moderne: pauza de comunicare. acum 16 ani telefonul mobil era indicatorul statusului social ridicat. acum este lipsa lui. putini oameni isi pot permite sa nu raspunda la telefon cateva zile. la fel si in social media. ca doar nu degeaba este si „socialul” acolo, nu-i asa? „daca nu esti pe facebook nu existi”. „daca nu iti actualizezi blogul nu existi”. in general daca nu comunici nu existi. preferabil ceva interesant. cele „15 minute de faima” ale lui Warholl au devenit „cele 60 de secunde”. in care trebuie sa spargi portiera mintii cititorului si sa ii furi pretioasa masina de sub fundul atentiei. am vazut de-a lungul vremii tot felul de flick flack-uri blogistice sau facebuciste facute cu convingere si ficat impacat de catre oameni (altfel cu bun simt..). doar pentru a avea ceva interesant „pe pixeli”. orice ofranda este arsa cu impiosenie pe altarul noului Zeus: „Nous”. cunosc oameni care au retete pentru ca ce posteaza sa trezeasca polemici si activitate. „hmm..ieri am avut un trafic mai scazut..ia sa bagam noi azi ceva cu sex..” (cu scuze pentru involuntara impreunare de cuvinte). sau baga cu frecventa unei pupeze epileptice tot soiul de blablatitudini. everyfrackingbody este acum un Seinfeld de sectorul 3, capabil sa faca un showbici de succes din Nimic. nu s-au prins insa ca Nimicul lui Seinfeld incepe cu litera mare.

in incheiere felia mea de nimic cu n mic: pentru a putea intelege o gluma proasta, ai nevoie de umor, nu gluma.umorul de calitate poate fi inteles de orice prost. pentru cel prost trebuie sa fii destept.

eu de fapt vroiam sa spun ca pauza s-a terminat si m-am intors in Pixelandia🙂 din United States of IReality..

gata. ma duc sa ma culc. am motait deja de cateva ori ca romanii dupa felul 13 de mancare, asteptand meniul principal la orgia de sambata seara. cu capul intr-o mana si intins pe-o parte. cealalta.

 

Un gând despre “ce mica e aberanta mare

Lasă un răspuns

