caderea

de mult, tare de mult, ma intrebam de ce naiba operele unor artisti sunt arondate unor „perioade”. albastra de exemplu. abuz din partea sistemului mi-am zis prima oara. in continuare ii urasc pe critici. de orice fel ar fi ei. din asocierea cu intelesul cuvantului in engleza, mi-am spus mai incolo. apoi am parcat intrebarea pe un sector rar utilizat al hardului si mi-am vazut de viata. zilele acestea am avut o picorevelatie: oamenii aceia treceau si ei, ca oricare dintre noi, prin diverse perioade de viata. si pentru ca sunt artisti si rostul lor este de a se exprima, noi, muritorii obisnuiti, putem observa acest lucru in ceea ce ne lasa in urma. precum ca copacii care ne lasa sa le vedem varsta in cercuri (daca esti udemerist, si in cecuri).

pentru ca acum trec printr-o perioada foarte aglomerata si dificila, fara sa imi dau seama am trecut la filme suprarealiste. nevoia de evadare este atat de mare, incat am trecut la droguri vizuale grele. suprarealismul, ultima statie. heroina vizuala. direct in vena opticava. in 3 minte ti-ai luat zborul. heavy stuff.

astazi despre o cadere. The Fall. actiunea este simpla. anii 2o, SUA ale Americii. o pustoaica/copila si un adult intr-un spital. ea romanca. se rostesc cuvinte in romana. WOW!!! ea emigranta si saraca. capsunara. scuze, portocalara. no disrespect intended la adresa capsunarilor (mai ales ca ei vor vota in 2012. prin corespondenta. cu cine „trebuie”. fuck. de ce?!? de ce?!?). venita cu mami la cules de portocale in California. el cascador sau actor. nu mai tin minte, de la inceputul filmului si pana s-a sfarsit s-au mai intamplat lucruri si le mai amestec. nu conteaza. el accidentat rau in urma unei cascadorii. cam spre dauna totala. ea doar cu mana in gips. el vrea sa moara. ea vrea sa descopere lucruri. basically stuff despre sensul vietii. nothing fancy. ei nu vor sa il lase sa moara. the bastards, they killed Kenny! ma enerveaza rau cei care incearca sa impiedice pe ceilalti sa moara cand au chef, in numele unor principii morale sau religioase. vezi Whose Life is it Anyway. de aici incolo incepe nebunia mintii. amestec impur de Imaginatie si Realitate. imaginile sunt superbissime. costumele halucinante. si muzica are cateva locuri unde te cutremura. risipa de spatiu si culoare. actiunea din lumea cealalta incarcata de simboluri sau pur si simplu de o frumusete vizuala dusa catre autoerotism (pana la urma, cine sa stie mai bine decat tine ce iti place?!? da Zmock, stiu, asta este boala..). multa Aaaaasia, adevaratul suflet al lumii de beep in care inca mai traim (din nefericire, nu pentru multa vreme..). nu mai stiu care este mesajul filmului, dar cred ca oricum nu are nicio importanta. un trip superb. vi-l recomand din tot sufletul meu pe care il am in mine. hai liberare!

Un gând despre “caderea

Lasă un răspuns

