Senzational! In 2018 incepe Razboiul in Europa!

mi se pare interesant faptul ca in ultimul an au aparut mai multe astfel de what if-uri, de la oameni importanti. including sefi de stat. acesta este unul foarte coerent si elaborat. facut de un sociolog britanic. adica face sens mai mult decat altele🙂 eu am fost sincer ingrijorat cand am terminat de citit. ca orice paranoic milenarist oarecum educat, care se respecta (macar el, ca altii..). dar apoi mi-am adus aminte ca o ipoteza din partea de inceput a constructiei este complet si integral aberanta. chiar si pentru apocaliptist ca mine: armata franceza infrange armata britanica. la ea acasa. cmon..armata franceza este la fel ca echipa ei de fotbal. singurii care alearga sunt cei din legiunea straina😉

deocamdata este ambalat ca un „experiment jurnalistic”. eu cred ca va fi retras foarte rapid din circuitul public, dupa reactii isteroide („un experiment periculos” etc.). asa ca cititi cat mai puteti. viva la Rezistanz! astept cu interes profesional emisiunile fluviu de pe Zero TV. m-as baga si eu. poate ma face si pe mine Viitorul Presedinte al Tuturor Romanilor un ministrel, ceva. M-as baga la Ministerul Propagandei🙂 ooff Brazil, Brazilul meu..

Lasă un răspuns

