duios, Eternitatea trecea

am avut sansa acum nu multa vreme sa asist la o prelegere a istoricului Lucian Boia. paradoxal, nu intr-un context academic. ci unul profan, la sediul Leo Burnett. a zis multe lucruri interesante. lucru de nemirare, de vreme ce brieful a fost „mituri in istoria romanilor”. dar cel care m-a zguduit nu are nicio legatura cu romanii. ci cu fiecare dintre noi. el zice asa: „am dat Eternitatea pentru 10 ani”. rationamentul este umatorul. tot mai multi oameni au renuntat de la inceputul secolului trecut la credinta in Dumnezeu. cel mai probabil datorita progresului tehnologic. speranta de viata pe atunci inca era de numai 50 de ani. intre timp ea a ajuns la 80 de ani. deci am smuls Universul de 30 de ani de viata. 20 i-am castigat din reducerea mortalitatii infantile. dar ei nu au impact prea mare asupra convingerilor religiose, de vreme ce intrebarile profunde despre „Life, the Universe and Everything” incepi sa ti le pui mult mai tarziu. deci mai raman 10, capatati din cresterea calitatii vietii si mai ales accesul la servicii medicale. deci am renuntat la Eternitate pentru un blid cu 10 ani.

de atunci tac si ma intreb. is it fracking worth it?

Lasă un răspuns

