ooff..analizaa mea..

am urmarit cu o mare curiozitate sutele de analize si interpretari ale rezultatelor alegerilor locale. cele mai multe urechiste si mai ales partizane. din acest toptan doua mi s-au parut cu miez. una altfel facuta de sociologul Barbu Mateescu. pe hot news (suprinzator..). interesant mai ales pasajul despre Nicusor Dan. pentru mine un fel de Obama de Bucuresti sustinut de o miscare Occupy Centrul Vechi cu ajutorul Internautilor plecati in cautarea lanii de aur a retelelor de socializare. cealalta, stirile Pro Tv din seara rezultatelor. Cristian Tudor Popescu este in continuare patriarhul incontestabil al comunicanalizei politico-jurnalistice. are de la distanta cele mai puternice alonje stilistice si expresiile cele mai colorate si mai neconventionale (ex. „Traian Basescu este un animal politic foarte mare, dar un om politic foarte mic”). eu m-am plictisit groaznic la aceasta campanie electorala. noroc cu dezbaterile de dupa. si sloganul ppdd: „oftica-i pe ciocoi si voteaza-ne pe noi”. brilianta curata 🙂

Lasă un răspuns

