Holy (Fracking) Motors

in vacanta asta m(i)-am facut de cap. am avut zile in care am vazut si trei filme pe zi. matineu, seara si noapte. Holy Motors este unul de noapte. de ore mici si suflete mari. de pahar sau afumaturi vegetale. as vrea sa va spun mai multe despre el. dar simt ca as minti. sau macar trada putinul pe care l-am inteles din el. adica aproape nimic 🙂 which is fracking great! ador lucrurile din care nu inteleg nimic. ma fac sa simt ca inca mai am o legatura functionala cu Realitatea. un film pe care am sa il mai vad inca o data. foarte curand. deci despre ce este vorba? un Actor de Oscar trece prin 12 vieti/roluri de-a lungul, de-a latul si de-a curmezisul unei singure zile. Politician, Cersetor, Artist, Ucigasi, Muribund, Iubit, Terminat (looser). nu, nu te vei identifica cu el. si nici nu va lua Oscaru’. asa cum sugeram mai sus, adjuvantele pot ajuta. finalul? Top Gear fracking in the Heavens. in rest? simboluri, roluri, actoreala, filosofenii, intrebari, mituri urbane si cinematografice. intr-un cuvant, weird stuff. eu l-am gasit lenevind pe net de „care au fost cele mai tari filme din 2012”. am avut norocul sa gasesc in prima cronica a lui un avertisment onest. nu citi nicio cronica inainte de a il vedea. ceea ce am si necitit si neregretat. si recomandat. dar daca totusi insisti, vezi aici. sau intreaba-l pe CTP 😉 aa..era sa uit: „free your mind and you ass will follow” 😉 din recomandarea unui preaprieten

Lasă un răspuns

