de(saga) unei fete

niciodata nu am fost fan carti sau jocuri in care eroul principal este o femeie. o fi socializarea in valorile masculine ale cartierelor intunecate ale Bucurestiului prin care am copilarit. cand eram mic. o fi ceva twisted in my mind. I don’t know. and I don’t care anymore. poate de aceea nu mi-a placut Tomb Rider nici macar atunci cand devenise un joc cult. sau Jocurile Foamei. in acelasi timp sunt doar o idee mai sensibil la produsele (sub)culturii young adult. dar nu foarte mult. de aceea am fost stupefiat cand am terminat pe nerasuflate o serie pentru adolescenti. cu o femeie in rolul principal. si fara sa emit spontan la tigara de dupa inabusite comentarii misogine. dar asta chiar s-a intamplat. o fi varsta. o fi ceva contra twisted in my mind. o fi autorul. I don’t know.

so, let me introduce to you seria Molly Fyde (The Bern Saga). patru volume. le gasiti pe Amazon la super pret in format ebook. eu am descoperit-o dupa ce am citit seria Wool (Silo Series) a lui Hugh Howey. despre care am scris aici acum ceva vreme. de atunci am citit tot ce a scris omul asta. pe care il iubesc ca un underground-er pe bune ce este. ma bucur enorm ca nu a fost descoperit inca de Miscarea Hipstereasca pentru Integrare in Mainstream. si transformat in lider de lectura. inca. il respect pe omul asta nu numai pentru felul fabulous de frumos si sufletist in care scrie. ci mai ales pentru ca lupta pentru un nou model de marketing in business-ul de carte. publica doar in format electronic si vinde direct pe amazon. fara sa mai treaca prin edituri. care ma enerveaza din ce in ce mai tare pentru lacomia de a pune acelasi pret formatul ebook ca si cel tiparit. kill the middle book. power to the digital people🙂

so, despre ce este vorba in aceasta serie? space saga. un gen tot mai sarac in ultimii ani. cu military SF. alt gen tot mai gen ruda de la tara. poveste foarte bine construita. care te ia ostatic direct de pe tableta si te face sa traiesti intens Sindromul Stokholm varianta cu intelectuali. o gashca de personaje tinere si tonice. tehnologie Pussy Galore (long live James Blond), teorii din fizica new age. o nava cu personalitate, ca un cal arab intr-un film cu cowboys (vorbeste fratee..). final ascendant. din ce in ce mai multe carti sau filme nu reusesc sa se incheie la naiba frumos. daca tot am investit timp, macar da-mi si mie o bombonica la final. loosers..totul in jurul unei personajha feminina, la trecerea dintre adolescenta si ce naiba spun cartile de psihologie ca vine dupa. nu as fi crezut ca ma va prinde de ochi si de suflet o astfel de carte. dar a reusit. iar fair play-ul de cartier ma obliga sa inclin paharul in directia. comparatia cu Jocurile Foamei? none.

2 gânduri despre “de(saga) unei fete

  1. Wool e next pe lista mea. Acum HH a vandut si la edituri, au aparut si editii print, dar si-a pastrat drepturile pe digital. Si cica Ridley Scott a cumparat drepturile de ecranizare la Wool.

  2. Wonderful goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you’re just extremely fantastic.
    I actually like what you’ve acquired here, really like what you’re
    saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it smart.
    I can not wait to read much more from you.
    This is actually a tremendous web site.

Lasă un răspuns

