Data stelara 15.05.2013

astazi am avut o zi mai linistita. poate de aceea am si ales-o pentru a incepe sa consemnez din nou unele din evenimentele acestei calatorii. dar nu voi putea sa fac asta cu toate. riscul ca aceste mesaje sa cada in maini nepotrivite de klingonieni sau borgi este mult prea mare.

so. astazi am avut timp sa citesc cateva trend-uri globale de consumatori si business, cateva prezentari cu idei si layout superbe si vreo doua zile de ziduri de facebook. ba chiar sa si mananc de trei ori (mie imi place sau m-am obisnuit deja sa o fac doar de doua sau chiar o data pe zi). mi-am cumparat si schimbat cauciucul taiat ieri de o persoana generoasa si plina de bun simt si iubire fata de ceilalti. cand m-am intalnit cu Cosmin aka Mintea Omului pe scari de dimineata si i-am spus ce am patit prima lui intrebare fost daca am vazut cine a facut asta. i-am raspuns ca daca as fi aflat, mi-as fi inceput conversatia cu “ieri am dus pe cineva la spital”. m-am gandit toata ziua daca as fi cedat savuroasei tentatii a violentei calde si tandre si m-am resemnat ca probabil l-as fi enervat din vorbe in asa fel incat sa se arunce primul catre mine. iar eu as fi putut linistit sa dau cu el de bordura in legitima aparare. tari, cuvintele astea. le poti modela ca pe plastilina ca sa iasa intotdeauna ce vrei tu (de regula o mitraliera). bun pacifismul asta. mai imi iau unul, sa fie. am mai vazut un episod din gama tronurilor si am reflectat la cum isi omoara prietenul Mosh Martinul personajele imediat ce simte ca incepi sa te indragostesti de ele. noroc ca am citit deja cartile de doua ori. cam atat pentru astazi. ma dus sa citesc un roman despre cyber apocalipsa. dupa avalansa de zombi de celuloid, este atat de reconfortanta incat decid sa-mi las venele sa creasca.

gata, va pupa capitanul (Prickard. Jan al lui Prickard).

Lasă un răspuns

