Joi 15.01.09 am prezentat in fata Marii Adunari Generale a UAPR rezultatele studiului AdMarket 2008. Si un scurt induction pentru utilizarea soft-ului care permite interogarea bazei de date in timp real. Dupa ce se limpezesc detaliile privind cand si ce date se vor face publice am sa postez si eu cate ceva, in functie de acesti parametri. Deci stati tuned la canalele de comunicare ale industriei, in curand vom avea informatii despre perceptia pe care o au marketeerii despre industria de advertising din Romania.
Asta da interesant, ce perceptie au marketeerii despre advertiseri. Abia asteptam rezultate ale studiului 🙂
Multumim 🙂
primul ecou in presa: iaa.ro
Pingback: NECONVENTIONALI treceti … la treaba ! « www.weinvent.ro
Chiar interesant, nu vad de ce atata foiala cu „ce se face public”, dar in fine.
Ma gandesc ca va creste si respectul asta pentru public incet incet cu timpul.
mircea,
este o industrie „de frumusete” in care cuvintele dulci sunt hrana zeilor, iar cele aspre blesteme grecesti
Mircea,
Intervin. E un studiu platit si proprietarii nu au nicio obligatie de a da ceva public.
E un studiu de perceptie – si aici discutiile pot continua
E un instrument de management pentru agentii si nu un instrument de PR
E o oglinda de tendinte mai degraba, decat o reflectare a realitatii – clientii vorbesc despre ce vor face mai mult decat despre ce cred de agentii.
Raspunsurile sunt neponderate – exact pentru uzul intern al agentiilor.
Iata cateva motive pentru care rezultatele nu se pot face publice in totalitate.
O sa intelegi ca nu e o chestiune de respect pentru public. Publicul primeste ceea ce -l poate ajuta.
Nu vei fi cu nimic mai informat daca afli un scor obtinut de vreo agentie pe vreun criteriu anume….in perceptia cuiva
Pingback: Pentru voi, femeile… | Sorin Tudor