AdMarket 2008 intoarce si celalalt obraz presei

Ieri a fost conferinta prin intermediul careia au fost transmise catre presa rezultatele studiului AdMarket 2008. Eu am avut rolul ingrat de a le prezenta pe ffw si de a raspunde la intrebarile tehnice. Forma in care a fost structurata informatia si cantitatea acesteia au suscitat insa dezbateri aprinse care au mutat atentia de la „tehnic” la „corporate”. Noroc ca au fost prezenti reprezentantii UAPR care au preluat direct intrebarile grupate precis in tinta piept nr.3.  Am fost impresionat de faptul ca Peter Jansen in calitate de presedinte al ghildei si-a asumat curajos si fara compromisuri pozitia board-ului. Iar Victor a cautat si el sa aplaneze dezbaterea in stilul deja consacrat (sinceritate dezarmanta si autoironie). Ca si de atitudinea lui Petrisor Obae, care a scris infinit mai bland decat ma asteptam. Pana la urma a ramas ca da. Iata cateva ecouri mai elaborate:

IQads

Adplayers

Hotnews (am ramas placut surprins de interventia lui Costin Ionescu si contentul articolului)

IAA

As vrea doar sa mai precizez ca expresia „un studiu de perceptie, nu unul ponderat” nu este de la noi. AdMarket este un hibrid intre U&A si Brand Tracking desfasurat printr-un demers B2B. La fel de ponderat sau neponderat ca orice studiu care investigheaza perceptiile consumatorilor 🙂 Daca doreste cineva enorm de multe detalii despre statistica, il rog pe Dragos sa preia legatura 🙂

3 gânduri despre “AdMarket 2008 intoarce si celalalt obraz presei

Lasă un comentariu