Eveniment Young Pro

Young Professionals, divizia de cadre tinere de partid (cu origini sanatoase)  a IAA organizeaza inca un eveniment in 14 mai, la IAA House (MD). Este vorba de Marketing Innovation Conference, in parteneriat cu Futurelab. Planificata, gandita si implementata de membrii practicanti. Detalii din belsug in documentele de mai jos.

Eu am primit patru bilete cu reducere de 50% pe care pot sa le dau catre patru persoane in urma unui concurs. Mi s-a cerut sa fie unul creativ si motivant.. M-am tot gandit, dar singura idee de mecanism ceva mai apropiata de brief a fost asta:

Postati (la acest post..) un comentariu si o fotografie facuta cu telefonul mobil cu tema: „Utilizari sau contexte (inclusiv consumatori) neobisnuite/improvizate ale gadget-urilor hi sau low tech ca suporturi pentru marcom”. Cele mai creative sau mai contorsionate patru vor castiga. Daca sunt mai putin de patru opere, atunci castiga cele care au avut curajul sa se expuna in public 😉

Eu va rog sa postati, ca se termina mandatul de doi ani de cand sunt in Boardul IAA si liaisson cu YP si trebuie sa raportez depasirea productiei la hectar de teren comunicat 🙂

iaa-young-professionals-marketing-innovation-conference

marketing-innovation-conference-prezentare

4 gânduri despre “Eveniment Young Pro

  1. Pingback: apPRentice.ro » 7 zile

Lasă un comentariu