Idei de marketing si advertising. Unu.

De ani de zile am fel de fel de idei de marketing si advertising pe care le impartasesc doar cu colegii mei de la firma. Toate imi sunt zdrobite, ridiculizate si rapid respinse pe motive puerile de tipul „asta exista deja”. Am rezistat pana astazi. De acum inainte, nu le mai impartasesc cu ei. Nu mai am incredere. Am hotarat sa le impartasesc cu toate mintile deschise, flexibile si care inteleg ca totul pleaca de la o idee. Astept feedback.
Primele propuneri:
1. Un ecran/tabela/ dispozitiv vizual care sa fie amplasat fie din fabricatie, fie optional pe geamul din spate al automobilelor (luneta). Acesta este in legatura directa cu frana si acceleratia arata in procente foarte vizibile cat franeaza, respectiv cat accelereaza automobilul respectiv. Aceasta poate arata ce face automobilul din fata noastra, pentru a putea anticipa mai bine intentiile lui, respectiv pentru a putea lua decizii pe baza unei cantitati mai mari de informatii utile.
2. Geamuri si oglinzi auto pe care apa sa se prelinga rapid astfel incat oricat de torentiala ar fi o ploaie, picaturile sa nu reduca absolut deloc din vizibilitatea celor din masina.
3. Vopsea auto care sa aiba asemenea proprietati, incat orice ploaie care depaseste 5l/mp sa spele integral si impecabil automobilul.
4. Pozitionarea unei beri romanesti pe platforma „bere ceheasca”. Orice bautor adevarat si rafinat de bere stie ca berea ceheasca este cea mai buna din Europa.
5. ciocolata pe bat, precum ingetata pe bat. poate avea si varianta acadele de ciocolata, praline etc. editie de vara.
6. cerneala tipografica fosforescenta sau termoluminescenta, care sa permita citirea cartilor pe intuneric. varianta cealalta, ochelari cu night vision pentru uz civil de masa. in aceleasi scopuri.

15 gânduri despre “Idei de marketing si advertising. Unu.

  1. Prima reactie.

    1. Accidentele care ar fi evitate astfel nu au loc din cauza lipsei de informatie ci din cauza neatentiei la stopurile masinii din fata. Ar putea functiona, o tabela cat luneta e mai greu de ignorat decat 2 stopuri.

    2. Daca parbrizul nu retine apa nu prea mai poti sa-ti speli geamurile in mers. Sau umbli si la stergatoarele actuale, le pui pori prin care sa scoata cantitati mici de substanta, ca sa ai mai putin de o fractiune de secunda intre momentul in care iese substanta si momentul in care vine cauciucul si curata. Merge.

    3. inventia asta merita o statuie!

    4. asta chiar ma intreb de ceva vreme. Exista cateva importuri pe piata dar nepromovate, in timp ce tot ce se lanseaza e ‘bere germana de calitate’ cand nemtii sunt mai mult cu cantitatea.

    5. ar rezista pe bat? la 30 de grade?

    6. E foarte obositor pentru ochi. Focalizare.

    7. telefonul mobil care sa nu-mi faca clatite sau sa-mi ia temperatura dar sa-l tina bateria 3 saptamani. Nu inteleg cum avanseaza in ritmul asta tehnologia si bateria te tine tot 3 zile in medie. Unul fara camera sau WAP sau 3G, dar cu baterie serioasa.

    Misto rubrica.

  2. Derivat din punctul 2: ochelarii care sa nu se abureasca si pe care „apa sa se prelinga rapid iar picaturile sa nu reduca absolut deloc din vizibilitatea celor din masina” 🙂

  3. Eu votez pt ciocolata pe batz fosforescenta…ca sa poti gusta si ciocolata in timp ce citesti cartea pe intuneric 🙂

  4. Iata o alta propunere 🙂

    Prezervative de post – adica prezervative cu delegare de la patriarhie (Love Plus Amin) sau daca vorbim de brand-uri internationale, cu delegare si certificat de la Vatican… Durex – Resurrection (not only delay your climax but will be revived in 3 days) or Trojan – The Apostle (for a life full of faith and religion), Lifestyles – Repentance, and so on

    De ce aceasta propunere – eram intr-un magazin dorind sa achizitionez „painea noastra cea de toate zilele” cand a inecput…

    Un tanar ajuns in fata vanzatoarei a intrebat ce produse de post au – vanzatoarea a enumarat scurt si plina de sictir ecumenic cateva produse cele pe care le mai avea pe stoc (sarak) asteptand cu un tremur flegmatic decizia tanarului – ei bine tanarul s-a incapatanat sa ceara cateva lamuriri daca intr-adevar respectivul produs este de post si ce contine produsul X si daca acid lactic inseamna lapte, s.a.m.d
    Dupa un „stareing” cat se poate de tamp vanzatoarea izbucneste – Ba da’ m-ati inebunit cu produsele astea de post, toata lumea POST si hai sa mancam crenvusti de post si branza de post (toffu) – auzi mai baietas tu te duci regulat la biserica? el-NU!
    Ai tinut 40 zile de post? el-NU!
    De Buna Vestire ai fost la biserica? el-NU!?!?!
    De Florii? el-NU!
    Te-ai impartasit macar? el-NU!
    Pai atunci mai lasati-ma nenicutzu’ cu produsele voastre de Pasti, EXTRAORDINAR V-ATI TREZIT SI VOI ACUM SA POSTITI #@%$
    Hai zi mai repede ce vrei ca mai sunt si altii la coda…

    Este randul tanarului sa priveasca vanzatoarea cat se poate de tamp si dupa cateva secunde de introspectie se adreseaza (cu un sictir brusc instalat) vanzatoarei

    Bine dati-mi o cutie de prezervative…

    A fost un loop moment si toata lumea a inceput sa rada – interesanta a fost reactia vanzatoarei (peste 40 ani) – care cat se poate de calma a intrebat – de care doresti cu arome, cu „perlutze”???…

    Ei bine pentru mine asta a fost totala si mi-am cerut painea behaind de ras…

    Ca tot vorbeam de insight-uri:)

  5. combinatiile intre propuneri sunt binevenite si pot fi privite ca dezvoltari de nisa ale uneia sau alteia dintre aplicatii. foarte interesant, sa incerc sa gasesc solutii noi pornind de la cele deja existente..

  6. mica pubycitate,
    foarte frumoasa povestirea, are intr-adevar insight 🙂
    a slice of life pe care se poate construi o campanie pentru prezervative, eventual in combinatie cu celebrul banc „incetuzt si cu tristete..” 🙂
    inchei cu deja celebrul line „zboara mielule, zboara!!”

  7. Luam legatura cu Politehnica si OSIM sa vedem ce reusim sa rezolvam 🙂 ?

    La 1. – Noul Mercedes S Class are deja un sistem pentru a ajuta soferul sa ia decizii: franeaza in functie de masina din fata sa iar in curbe largi se ghideaza de asemenea dupa miscarile acesteia. Cine stie ce mai au deja in teste….
    La 3. – asta ar duce la faliment spalatoriile auto , dar imi place ideea 🙂
    La 5. – exista la un moment dat. Tin minte ca mancam ceva de acest gen in copilarie

    Produsul 6: let’s talk business: faciltez productia pentru un procent din afacere 🙂 I’ll even market it 🙂

  8. Te-ai intrebat cat ar costa sa tiparesti o carte cu litere fosforescente. Exista asa ceva ?
    Si daca tot e vorba de marketing, eu zic sa apara doar reclamele din carte cu cerneala fosforescenta. De ce sa mai apara si scrisul asa

Lasă un comentariu